Ta daa!

Efter dryga två år tyckte jag att det var dags att förnya bloggen lite. Den har fått bli lite stramare, fått lite bättre organisation och lite nya pasteller. Ni som följde mig på vårens och sommarens smakresa till Kina känner igen er. Innehållet förblir dock detsamma. Mat, bak, piff, pyssel och hemmafix. Sånt jag håller på med i mitt lilla pepparkakshus. Nu i veckan återkommer jag med en fantastiskt god gorgonzolapizza, perfekt till fredagsmyset. Och så ska vi täcka av en färdigbrunnen betongskiva som vi ska montera ihop till en betongbänk, så även betonginspiration utlovas.

Håll utkik, projektinspiration på väg!
Emma spanar

4 thoughts on “Ta daa!

Kommentera

