Klicka-hem-tips

Jag har alltid tyckt att nöjet att faktiskt gå på stan, är halva grejjen när jag är shoppingsugen. Men sen bloggvärlden börjat prata om allt de ”klickar hem” så har jag börjat snegla mer och mer på nätet. Men på nätet ska det gärna vara billigt tycker jag. Då kan det bli riktigt intressant. Jag vill tipsa om två såna billigt-sidor med annorlunda och spännande rabatter. Groupon och Campadre. Gå med, det är gratis, och få erbjudanden flera gånger i veckan. Jag har bland annat klickat hem två onepiece, en weekend och nu senast snygga bestick från Gense.

image

image

Så står du bara ut med rätt frekventa mail så blir du belönad med ett och annat riktigt bra erbjudande.

2 thoughts on “Klicka-hem-tips

Kommentera

