In i värmen

Nytillskott inne i huset är den snygga sockerbitslådan. I sommar har den fått stå ute på altanen med härliga blommor och en lykta på. Nu har det lilla livet fått komma in i värmen. Jag tänkte säsongsanvända den och nu är det ju helt klart dags för brasmys. Då kommer den väl till pass att fylla upp med ved. Så slipper jag springa och fylla på vedkorgen så ofta. Lat som jag är :)

image

image

Nu saknar jag bara en mindre, tät korg/skål/burk att ha tändvirke i. Det smular så jag blir tokig i vanliga vedkorgen, så ska jag lyckas undvika vansinnesutbrott på snabeldraken närmsta halvåret så är det ett måste. Nån som har ett bra tips på en snygging?

4 thoughts on “In i värmen

Kommentera

